Obavijest
- Wednesday, 13 January 2021 21:04
Predavanje iz Engleskog jezika 1, održat će se 14.1.21. u 12 i 30, u prostorijama u Rodoču.
dr.sc. Milea Ajduk Kurtović
Edukacijska rehabilitacija Read more ...
Predavanje iz Engleskog jezika 1, održat će se 14.1.21. u 12 i 30, u prostorijama u Rodoču.
dr.sc. Milea Ajduk Kurtović
Edukacijska rehabilitacija Read more ...
Predavanje iz Engleskog jezika 1, će se održati 17.12. u 14 i 30, na linku https://meet.google.com/vub-zukw-bor.
Edukacijska rehabilitacija Read more ...
Edukacijska rehabilitacija Read more ...
Raspored predavanja za zimski semestar u akademskoj godini 2020./2021. možete provjeriti ovdje.
Obavijesti Read more ...
Predavanja iz kolegija Osnove humane genetike, pored stalnog termina ponedjeljkom, održati će se i u srijedu, 9. prosinca u terminima od 9-10:30 i od 11-12:30.
Edukacijska rehabilitacija Read more ...
Uvod u inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju - Mostar |
Utorak, 24.11. Izv.prof.dr.sc. Cvitković: 10.00-11.30h Doc.dr.sc. Jasmina Stošić: 12.00-13.30 h |
Srijeda, 25.11. Dominik Sikirić, mag.rehab.educ., 10.30-12.00 Brigita Vilč, mag.rehab.educ., 12.30-14.00 |
Četvrtak, 26.11. Doc.dr.sc. Sonja Alimović: 09.00-10.30 Edukacijska rehabilitacija Read more ... More Articles ...Edukacijska rehabilitacija - kategorije Studiji
Edukacijska rehabilitacija
U okviru studijskog programa edukacijske rehabilitacije prvostupnici stječu uvid u komplementarne koncepte o razvoju odgojno-obrazovnih i rehabilitacijskih znanosti te razvijaju profesionalni identitet u područjima: oštećenja vida, motorički poremećaji, kronične bolesti i art terapije te inkluzivni odgoj i obrazovanje i rehabilitacija. Studenti stječu temeljna znanja o dijagnostičkim, odgojno-obrazovnim i terpijskim postupcima, timskom radu, profesionalnoj etici i interdisciplinarnoj komunikaciji. U dijelu studijskog programa odgojno-obrazovne rehabilitacije koji se odnosi na proučavanje fenomenologije osoba s teškoćama vizualne percepcije, provstupnici usvajaju temeljna znanja o biološkom, psihološkom i socijalnom funkcioniranju osoba s teškoćama vizualne percepcije, o važnosti odgojno-obrazovnog i rehabilitacijskog procesa za rast i razvoj djece s teškoćama vizualne percepcije, kao i o specifičnostima odgojno-obrazovnih programa koji se primjenjuju u ovom području. Studenti stječu i spoznaje o antropološkim dimenzijama i fenomenologiji motoričkih poremećaja i kroničnih bolesti; bioetičkim i deontološkim načelima u analizi raznih problemskih područja na kronološkom kontinuumu tijekom rasta i razvoja; raznim doktrinama psihosocijalne i kompleksne rehabilitacije; ranoj razvojnoj rehabilitaciji; rehabilitacijskom i konduktivnom odgoju i obrazovanju; paradigmi sofrologije u razvoju discipline; interdisciplinarnosti (profesionalnoj etici i kompetencijama); povezanosti znanosti (biomedicinske, humanističke, društvene i druge discipline) i umjetnosti; profilaktičkoj i terapijskoj funkciji kreativnosti; transpovijesnim, transkulturnim i suvremenim pristupima u konceptima kreativnih i art terapija; kao i o drugim komplementarnim pristupima usmjerenima na otkrivanje i podržavanje životnih potencijala i kvalitete življenja u čovjeka. Kroz dio studijskog programa koji se odnosi na inkluzivni odgoj i obrazovanje i rehabilitaciju, studenti usvajaju suvremeni pristup invaliditetu u kontekstu ljudskih prava i razvijaju razumijevanje invaliditeta kao posljedice međudjelovanja oštećenja i utjecaja socijalnog konteksta. Razumiju značajke razvoja i funkcioniranja u različitim okruženjima, djece i odraslih osoba s intelektualnim teškoćama, teškoćama učenja, deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem (ADHD), poremećajima iz autističnog spektra i višestrukim teškoćama. Sposobni su primijeniti temeljne tehnike odgojno-obrazovne rehabilitacijske procjene i interpretirati dobivene podatke. Sposobni su primijeniti odgojno-obrazovne rehabilitacijske postupke s ciljem unaprjeđenja općeg, kao i funkcioniranja u okviru pojedinih (razvojnih) područja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom. Završetkom studija prvostupnik može sudjelovati, uz nadzor magistra struke, u:
Studenti su osposobljeni za pretraživanje literature, baza podataka i drugih izvora informacija. Imaju razvijenu svijest o provođenju profesionalne etike i odgovornosti u edukacijsko-rehabilitacijskoj praksi te prepoznaju potrebu i spremnost za uključivanje u cjeloživotno učenje. Diplomski studij: U okviru studijskog programa edukacijske rehabilitacije studenti stječu znanja o dijagnostičkim, odgojno-obrazovnim i terapijskim postupcima, timskom radu, profesionalnoj etici i interdisciplinarnoj komunikaciji u području inkluzivne edukacije i rehabilitacija. Modul: Inkluzivna edukacija i rehabilitacija Studenti po završetku modula mogu analizirati značajke razvoja i funkcioniranja, u različitim socijalnim kontekstima, djece i odraslih osoba s teškoćama učenja, ADHD-om, sniženim intelektualnim sposobnostima, poremećajima iz autističnog spektra te višestrukim teškoćama. Znaju odabrati primjerene tehnike procjene, provesti procjenu, integrirati podatke iz različitih izvora procjene te razumjeti ishode procjene na izradu individualiziranih programa i procesa poučavanja. Samostalno kreiraju, primjenjuju i evaluiraju individualizirane odgojno-obrazovne i rehabilitacijske postupke primjerene specifičnim potrebama pojedinaca i skupina djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom. Samostalno kreiraju, provode i evaluiraju plan podrške u ranom razvoju, odgoju i obrazovanju i zapošljavanju. Samostalno kreiraju, provode i evaluiraju aktivnosti unapređenja socijalne inkluzije djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom na svim razinama ekoloških sustava. Argumentima zastupaju suvremeni pristup invaliditetu u kontekstu ljudskih prava. Zastupaju shvaćanje invaliditeta kao posljedice međudjelovanja oštećenja i utjecaja socijalnog konteksta (obitelj, odgojno-obrazovne ustanove, šira okolina). Sposobni su promicati prava djece s teškoćama u razvoju i njihovih roditelja kao i osoba s invaliditetom u zajednici. Magistri edukacijske rehabilitacije imaju usvojena znanja i vještine potrebne za:
Nositelj ove kvalifikacije ovlašten je izvršavati stručni posao u području za koje je stekao/la naziv. Studij je zasnovan na znanjima iz interdisciplinarnog područja odgojno-obrazovnih rehabilitacijskih znanosti pod kojima se podrazumijevaju različiti dijagnostički, odgojno-obrazovni i rehabilitacijski postupci koji su povezani s teškoćama učenja, deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem (ADHD), intelektualnim teškoćama, poremećajima iz autističnog spektra, višestrukim teškoćama. Završetkom ovoga studija student stječe kompetencije koje mu omogućavaju zapošljavanje na poslove visoke složenosti. Koordinator : Nikolina Knezović KONTAKT TELEFON: 036/445-486 KONTAKT E-MAIL: edukacijska.rehabilitacija@fpmoz.sum.ba PREDSTAVLJAMO SVEUČILIŠNE SASTAVNICE PartnersContactUlica Matice hrvatske b.b. Telefon: +387 36 355-455 Podatke o kvaliteti zraka možete pratiti preko poveznice ovdje. ![]() Trg hrvatskih velikana 1, 88000 Mostar, BiH O SveučilištuSastavnice Tijela i službe Dokumenti Povijest sveučilišta Misija i vizija Virtualna šetnja ObavijestiStudentiPodrška studentima s posebnim potrebama Studentski zbor Sveučilišna knjižnica Stipendije Akademski kalendar Vodič za buduće studenteStudij i studiranjeUpisi Osiguranje kvalitete Dokumenti Poslijediplomski studiji Cjeloživotno obrazovanje Red predavanja
Copyright © 2021 Informatičko-tehnička udruga SWITCH. Sva prava pridržana.
|